V rámci programu HANDYCARS vám budou u autorizovaných prodejců Opel poskytnuty následující výhody:
- Prodloužená záruka na vůz na 5 let a asistenční služby na 5 let zdarma
- V rámci prodloužené záruky OPEL můžete čerpat:
- díly a práce potřebné k odstranění mechanických, elektrických nebo elektronických závad po uplynutí smluvní záruky,
- asistenční služby 24 hodin denně/7 dní v týdnu se zajištěním opravy vozu na místě nebo odtahu do autorizovaného servisu OPEL, pomoc v případě uzamknutí klíčů uvnitř vozu, natankování špatného paliva, defektu na pneumatice,
- zapůjčení náhradního vozidla (až na 4 pracovní dny), pokud váš vůz nemůže být opraven během jednoho dne,
- ubytování na místě v případě nepojízdnosti vozu (až na 3 noci pro řidiče i spolucestující),
- repatriace nebo pokračování v cestě vlakem 1. třídou nebo letadlem v turistické třídě (pokud by cesta vlakem trvala déle než 8 hodin)
- V rámci prodloužené záruky OPEL můžete čerpat:
- Prioritní obsluha při jednání a příjmu
- Upřednostnění handicapovaných zákazníků při objednání a příjmu do autorizovaného servisu.
- Předepsaná inspekční prohlídka bude realizována do 24 hodin.
- Diagnostiku provedeme na počkání. Ušetříme tím klientům HANDYCARS nutnost objednávat se předem do servisu.
- Při pravidelné servisní prohlídce je vůz handicapovaného zákazníka zdarma umytý (týká se osobních vozů).
- Vyzvednutí a odevzdání vozu v okruhu 20 km od servisu
- Pokud nemá zákazník čas, lze nabídnout vyzvednutí vozu u zákazníka a vrácení vozu po opravě zákazníkovi. Zdarma v okruhu 20 km od autorizovaného servisu.
- Individuální sleva na náhradní díly
- Sleva na materiál běžného opotřebení ve výši 10 %
- Garance spokojenosti zákazníka
- Do tří pracovních dnů po absolvování servisní prohlídky se svým vozem bude klient HANDYCARS telefonicky kontaktován s dotazem, zda byl spokojen se službami autorizovaného servisu. Pokud má zákazník výhrady, podnikne autorizovaný servis nezbytné kroky k nápravě.