Jsme tu pro vás!
Autorizované servisy značky OPEL poskytují servisní služby v souladu s nařízením vlády ČR. V tomto náročném období se snažíme zajistit potřebné opravy vozidel, které jsou klíčové pro zásobovací, zásilkové a doručovací služby. Stejně tak chceme udržet možnost individuální přepravy osob, pro které je to často jediná možnost přepravy.
Naší největší prioritou je ochrana zdraví našich klientů a zaměstnanců na provozovnách, proto jsme přijali následující opatření: ochranné pomůcky na ústa, ochranné rukavice, rozestupy alespoň 2 m při jednání s klienty, ve frontách atd. Pokud máte příznaky nachlazení nebo horečky a máte naplánovanou schůzku s naším pracovníkem, schůzku prosím přesuňte na jiný termín.
Snažíme se dělat vše pro ochranu vašeho zdraví, bezpečí a zachování vaší mobility.
Servisy OPEL podrobně sledují situaci a pravidelně aktualizují otevírací dobu v souladu s nařízením vlády. Na základě těchto okolností mohou být některé provozovny uzavřené nebo mít změněnou provozní dobu. Pro aktuální informace kontaktujte svůj autorizovaný servis.
Asistenční služba je vám k dispozici nonstop na čísle 800 103 103, infolinka na čísle 800 101 101
Buďte opatrní na sebe a své blízke!
Váš OPEL servisní tým
Otázky a odpovědi
Mohou servisy opravdu přijímat klienty?
Na mém voze by se měl provést úkon, který není urgentní. mohu změnit plánovanou schůzku bez nutnosti navštívit provozovnu?
Můžete:
- zavolat přímo do servisu nebo na zákaznickou linku
- změňit schůzku on-line prostřednictvím e-mailu s potvrzením schůzky, který jste obdrželi
Jaké úkony mohou být provedeny na provozovně v období karantény?
Jsou servisy otevřeny pro všechny klienty?
Můj vůz je zahrnut do svolávací akce. měl bych jet do servisu?
Je asistenční služba v provozu?
Ano, asistenční služba je v provozu. V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na 800 103 103
V případě poruchy bude váš vůz odtažen domů, pokud máte parkovací místo, a nebo přímo do autoservisu. V případě nutnosti vám zajistíme odvoz domů.